sobota, 24 stycznia 2015

                                                       ,,Burza"
Ref.:Rwijmy stąd bo burza na na nas wali
  łej hej bo burza na nas wali
  Rwijmy stąd bo burza na nas wali
  burza niech to wszystko szlag!

1.A stary tander Jim bo tak go nazywali
  łej hej bo burza na nas wali
  Bykiem spojrzał na Mnie i jak mi nie przywalił
  burza niech to wszystko szlag!

Ref.:Rwijmy stąd...

2.A wszystko to bo wzrok mój spoczął na dziewczynie
  łej hej bo burza na nas wali
  Pięknej niczym wiatr który w bryzgach piany płynie
  burza niech to wszystko szlag!

Ref.:Rwijmy stąd...

3.I sama przyszła do mnie no musiał Jim się zdziwić
  łej hej bo burza na nas wali
  Jej aksamitny głos:czy mogę się posilić?
  burza niech to wszystko szlag!

Ref.:Rwijmy stąd...

4.A teraz siedzę sam i tulę się do ściany
  łej hej bo burza na nas wali
  Ktoś powiedział mi że ten dzień nie był zbyt udany
  burza niech to wszystko szlag!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz